Despois dunha noite máis ao raso, presentámonos ante os funcionarios da Xunta de Galicia para transmitirlles as nosas inquedanzas e escoitar as súas. A xuntanza, considerada un éxito para o movemento, reuniu a máis de 50 persoas na sala de actos onde, despois de expor os nosos principais puntos e aclarar outros que foron xurdindo, chamouse a todos a participar na asemblea que terá lugar esta noite ás 20:00 horas na Praza do Obradoiro.
A reunión comezou cunha pequena aclaración. Despois, un dos compañeiros explicou brevemente quen somos e cales son as nosas intencións. Buscamos a complicidade dos funcionarios, deixándolles ver que eles, coma nós, están a sufrir a crise que os banqueiros e os políticos provocaron. Confirmamos ante eles a nosa non vinculación con sindicatos e partidos políticos.
Os asistentes á reunión, aos que voltamos a agradecer a súa participación, amosáronse moi activos e interesados no movemento que está a reanimar á sociedade española. As preguntas foron resoltas e as propostas anotadas, coa fin de expoñelas na asemblea de hoxe.
Para despedírmonos, queremos agradecer a Pablo o feito de permitirnos achegarnos a este grupo, tan castigado polas reformas do Goberno e tan importante para nós á hora de chamar ao resto da poboación. Grazas, Pablo.
En castelán:
Tras una noche más al raso, nos presentamos ante los funcionarios de la Xunta de Galicia para transmitirles nuestras inquietudes y escuchar las suyas. La reunión, considerada un éxito para el movimiento 15-M, reunió a más de 50 personas en el salón de actos donde tras exponer nuestros principales puntos y aclarar otros que iban surgiendo, se llamó a todos a participar en la asamblea
que tendrá lugar esta noche a las 20:00 horas en la Plaza do Obradoiro.
La reunión comenzó con una pequeña aclaración. Luego, Paco explicó brevemente quiénes somos y cuales son nuestras intenciones. Buscamos la complicidad de los funcionarios, dejándoles ver que ellos, como nosotros, están sufriendo la crisis que banqueros y políticos han provocado. Confirmamos ante ellos nuestra no vinculación a sindicatos y partidos políticos.
Los asistentes a la reunión, a los que volvemos a agradecer su participación, se mostraron activos y muy interesados en el movimiento que está reanimando a la sociedad española. Las preguntas fueron resueltas y las propuestas anotadas, con el fin de exponerlas en la asamblea de hoy.
Para despedirnos queremos agradecer a Pablo el habernos permitido acercarnos a este grupo, tan castigado por las reformas del gobierno y tan importante para nosotros a la hora de llamar al resto de la población. Gracias Pablo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario