elementos de acampadaSCQ Máis no mural de acampadaSCQ

domingo, 5 de junio de 2011

Di Elas mostra seu apoio @s indignad@s

O pasado mércores 1 de xuño deron comezo as celebracións da Festa da Ascensión en Compostela e as rúas da cidade vella convertéronse nun fervedoiro de cores e actividade no que títeres, pasarrúas e charangas tinguían a pedra dun alegre ambiente de festividade que se facía cada vez máis intenso a medida que camiñabamos pola Carballeira de Santa Susana cara o Campus Vida, lugar que acolleu o concerto da banda de rock “Di Elas”, e ao que acudiu unha comitiva de dez persoas das comisións de Acción, Cultura e Comunicación, levando consigo o manifesto d@s indignad@s que nos identificamos co Movemento do 15M.

Non lles foi doado atopar sitio entre os centenares de xóvenes e non tan xóvenes que abarrotaban os arredores do escenario no que actuou “Di Elas”, a banda do cantante e actor galego Luis Tosar e do guitarrista Piti Sanz, para promocionar o seu primeiro álbum, que foi estreado o pasado 29 de marzo. Ademais, contaron con “Novedades Carminha” como teloneiros.

O público correspondeu dende o primeiro momento aos artistas cun gran entusiasmo e o concerto transcurriu de xeito ameno e tranquilo dende as 11 da noite ata entrada a madrugada ao son de temas como “Volver” ou “Dile que no”, mentres os compañeiros de Acción defendían a visibilidade da súa faixa, que concentraba nos poucos trazos de tinta de “Democracia Real Ya - Reforma de la Ley Electoral”, a vontade dos milleiros de persoas que damos vida e voz a este movemento.


A piques de rematar o concerto e antes de que Luis Tosar e Piti Sanz abandoaran o escenario, os compañeiros de Acción intentaron darlles un folleto co manifesto, algo que resultou ser unha complicada tarefa, xa que Tosar amosou máis interese pola faixa, que subiu ao escenario para cantar una derradeira canción. Entre a confusión de aplausos, asubíos e berros que predicían o final do tema, Tosar proclamou as verbas “Real Democracy!", ao que @s presentes respostaron coreando con entusiasmo “Esta democracia non nos representa”.

Tosar, botando man do recurso da típica retranca galega, declarou a través dos microfónos a súa preocupación polo “mal que vai o país”, afirmando entre risas que “hai pouco pan para tanto chourizo”. Tras numerosos aplausos, agradecementos e reverencias, o escenario baleirouse de novo e a xente disolveuse polo Campus Vida e a Carballeira de Santa Susana tarareando “Di Elas” na procura de máis diversión.

-----------------------------------------
 
El pasado miércoles 1 de junio dieron comienzo las celebraciones de la Fiesta de la Ascensión en Compostela y las calles de la ciudad vieja se convirtieron en un hervidero de colores y actividad en el que títeres, pasacalles y charangas teñían la piedra de un alegre ambiente de festividad que se hacía cada vez más intenso a medida que caminabamos por la Carballeira de Santa Susana hacia el Campus Vida, lugar que acogió el concierto de la banda de rock "Di Elas", a la que acudió una comitiva de diez personas de las comisiones de Acción, Cultura y Comunicación, llevando consigo el manifiesto d@s indignad@s que nos identificamos con el Movimiento del 15M.

No les fue fácil encontrar sitio entre los centenares de jóvenes y no tan jóvenes que abarrotaban los aledaños del escenario en el que actuó "Di Elas", la banda del cantante y actor gallego Luis Tosar y del guitarrista Piti Sanz, para promocionar su primer álbum, que fue estrenado el pasado 29 de marzo. Además, contaron con "Novedades Carminha" como teloneros.

El público correspondió desde el primer momento a los artistas con un gran entusiasmo y el concierto transcurrió de manera amena y tranquila desde las 11 de la noche hasta entrada a madrugada, al son de temas como "Volver" o "Dile que no", mientras los compañeros de Acción defendían la visibilidad de su faixa, que concentraba nos pocos trazos de tinta de "Democracia Real Ya - Reforma de lana Ley Electoral", la voluntad de los millares de personas que damos vida y voz la este movimiento.

A punto de rematar el concierto y antes de que Luis Tosar y Piti Sanz abandoaran el escenario, los compañeros de Acción intentaron darles un folleto con el manifiesto, algo que resultó ser una complicada tarea, ya que Tosar mostró más interes por la pancarta, que subió al escenario para cantar una última canción. Entre la confusión de aplausos, silbidos y gritos que predecían el final del tema, Tosar proclamó las palabras "Real Democracy", a lo que @s presentes respondieron coreando con entusiasmo "Esta democracia no nos representa"

Tosar, echando mano del recurso de la típica retranca gallega, declaró a través de los microfónos su preocupación por "lo mal que va el país", afirmando entre risas que "hay poco pan para tanto chorizo". Tras numerosos aplausos, agradecimientos y reverencias, el escenario se vació de nuevo y la gente se disolvió por el Campus Vida y la Carballeira de Santa Susana tarareando "Di Elas" en busca de más diversión.

6 comentarios:

  1. ¡Grande!¡Gracias x ser así!

    ResponderEliminar
  2. Rivas ¡¡¡¡¡Por favooooooooooooooooorrrr!!!!

    Tu discurso fue deplorablemente hueco, pero me indigna que nos comparases con Nunca Mais. porque
    1º En cuanto el nacionalismo ganó las elecciones ya no hubo nunca mais Nunca mais.
    2ºPorque cuando mi amiga Marga quiso dar 50 euros en la acampada no le dejaron dar mas de 20, en cambio los de Nunca Mais se quedaron con la pasta de todos y nunca dieron cuentas.
    3º Porque en Nunca Máis n o se dejaba hablar a nadie que no fuese afin al BNG y además falase galego.

    Así que lo único en lo que parece nos parecemos es que de aquella la gente se indignó pero el nacionalismo contrló el movimiento. Pero ahora no dejamos que nos volváis a engañar.

    Id para casa y ¡¡¡¡a millorar ¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  3. Ao último anónimo:

    E quen o controla agora? Dende o momento en que dende o blog oficial se lle lambe o cú ao fillo de Cuíña e se critican abertamente as declaracións de Guillerme Vázquez, queda claro que a obxetividade se perdeu hai tempo.

    ResponderEliminar
  4. Grande, moi grande Tosar.

    ResponderEliminar
  5. Grave erro de Vázque, de Tosar, de Rivas e de todos os que aopoian ao fachaflautas que seguen cara al sol con la camisa sucia xogando as revoltas populistas.

    Españolismo fora da Galiza¡¡¡

    ResponderEliminar